U ono vrijeme propovijedao je Ivan:'Nakon mene dolazi jači od mene. Ja nisam dostojan sagnuti se i odriješiti mu remenje na obući. Ja vas krstih vodom, a on će vas krstiti Duhom Svetim.' Onih dana dođe Isus iz Nazareta galilejskoga i primi u Jordanu krštenje od Ivana. I odmah, čim izađe iz vode, ugleda otvorena nebesa i Duha poput goluba gdje silazi na nj, a glas se zaori s nebesa: Ti si Sin moj, Ljubljeni! U tebi mi sva milina! Riječ Gospodnja.
Za vrijeme krštenja Isusa na rijeci Jordan čuo se glas s neba: " Ti si Sin moj, Ljubljeni! U tebi mi sva milina!" Ovu nebesku poruku možemo podijeliti u dva dijela: "Ti si Sin moj, Ljubljeni!" jest Očev stav prema svome sinu, ali i svakome od nas, jer svi smo mi ljubljena Božja djeca, ta iz ljubavi nas je stvorio. Ujedno je to i poruka Oca sinu na početku drugog dijela ostvarenja misije povratka čovječanstva u Očev dom. (ako prvi dio možemo smatrati Kristovi trideset godina provedenih u skrovitosti). Znao je i Isus i njegov nebeskih Otac da će se prezentirajući Radosnu vijest, izložen javnosti, Krist susresti s odobravanjem i pohvalama, ali i s kritikama, netrpeljivošću koja će završiti mučeničkom smrću. Upravo ovom izjavom Otac hrabri Sina.
Drugi dio poruke: U tebi mi sva milina! je odgovor Sina na Očevu ljubav. Nakon što je do kraja, do smrti na križu ostao vjeran Otac za svoga sina može konstatirati da mu je u Njemu sva milina i radost.
Isti odnos Bog Otac ima i prema svakom od nas. Zapravo, neupitna je Očeva ljubav prema nama, kako su Otac i Sin jedno, ta je ljubav dokazana na križu. No, može li naš nebeski Otac za svakoga od nas kazati: "U tebi mi sva milina!? Odnosno, živimo li tako da se Bog nama može ponositi kao što se ponosi Isusom Kristom? Neki ljudi su to postigli, Ivan Pavao II. Alojzije Stepinac, Majka Terezija, Drinske mučenice i toliki drugi. Dobro ih je nasljedovati. Božja milina će nas obasjati, a i biti ćemo u službi dobra i mira.